♥ Darlings!

Konnichi wa!

När jag flyttar har jag bestämt att jag ska ta och införskaffa 2 chihuahor (stava??? xD). Helst 2 honor men skulle de bli en hane och en hona så spelar de ingen roll. Isf kan man ju köra kullar på dom :) Awww tänk å ha små små trippande fötter inomhus :D Skulle va så härligt :D Har dessutom redan bestämt va dom ska heta.


Ninja är ju uppenbarligen honan om de blir en av varje. Moshi får bli killen isf. Kanske låter lite feminint men isf får han la bli gay då :P Hahah.

Apropå namn. Har tänkt efter lite. Och min förkärlek till Japan ska finnas med i mina barns liv oxå. Så ja har tänkt lite på namnen till dom. Får ja en son ska han ha namnet Yoji lr Kimi i namnet. Och får jag en dotter ska hon ha Yuri eller Miki i sitt namn :) Som de ser ut nu så kommer min första dotter/son heta nått liknande.

Son: Jake Yoji/Kimi Mio Theo Schulstad
Dotter: Alex Yuri/Miki Nikki Lee Schulstad

Ja vet det är många namn :D Men jag vill ha de så ^^ Såklart kanske de blir ett till namn om fadern i sig vill ha med nått namn. + att barnen kommer väl ha hans efternamn oxå. För när jag gifter mig kommer jag behålla mitt efternamn. Vill inte byta bort det. Men tar gärna hans efternamn så ja har dubbelt.


Folks åsikter om mina inlägg

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback