♥ Viktnedgång

Japp nu börjar ja på riktigt... Okej ja kom inte upp i morse magkatarren och fick inte i mig nått pga att magen vela inte behålla de...  Men när ja väl kom upp och åt så försökte ja hålla mig åt de nyttiga. Fick i mig massa bra saker iaf!
Men frukosten blev vid lunch idag.. men i morgon ska de bli ändring på de!



Frukost:
- 1 Glas apelsinjuice
- 1 Skål med A-fil och cornflakes
- 1 Morot


Middag:
- 1 Glas lättmjölk
- 1 Omelett
- Hackad gurka

Omelett recept:
- 2 ägg
- 1/4 dl lättmjölk
- 5 skivade champinjoner (på burk)
- 4 skivor rökt skinka, strimlade
- Salt, svartpeppar och timjan

Provade en gång tidigare förra veckan me vatten istället för mjölk i omeletten men de va iiiinge gott. Mjölk är ju inte så farligt ändå så... Nu tänkte jag ta ett äpple lite senare sen om jag ska ha nått mer ikväll så blire vatten helt enkelt..
Nu ska ja faen sätta igång här. Och ni här på bloggen kommer få vara med på min resa.

Pöss!

Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: ☆ Nina ☆

Vad läcker bloggen blev! =) Ska bli skoj att följa din resa ... har skapat en blogg för min egen resa med.

2009-01-19 @ 20:26:50
Adress: http://snostjarna.blogspot.com

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback