♥ Träning

Har just vart iväg och tränat med Klara. Va skitskönt! Även om lite jobbigt. Men så ska de ju va :) Ska ju kännas att man gör nått.. Fastnade på den där roddmaskinen igen.. tror ja satt där i 20 min haha.. Såhär såg mitt pass ut

Roddmaskin: 20 min
Crosstrainer: 20 min
Skivstång 23 kg: 2x10 st
Motionscykel: 10 min
Benpress 5 kg: 3x10 st
Triceps drag 5 kg: 3x10 st

Ja ungefär så. Försökte fokusera på motion och inte så mycket styrketräning. Snackade med klara oxå att vi ska testa på en gång på friskis och svettis nu på torsdag kl 16. Sen Aerobic i hudik. Ska ringa dom och kolla när de går för ja hitta inget på deras schema om aerobic. Men vi märker väl :)

Nu ska ja ta nått och käka sen kan jag för en gångs skull slå mig ner i sängen med nån film me gott samvete att ja gjort något bra! I morgon blir de AF och då ska ja försöka få praktikplats på jysk igen för att få upp kravet till utbildningen ja vill söka. Håll tummarna!

Pöss!

Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Mikkis

Håller tummarna!

2009-01-27 @ 17:17:26
Adress: http://musse83.blogg.se/

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback