♥ Stockholmsupplevelser

Jag har suttit och tänkt på vad jag vill göra i Sthlm när jag är där nere. Har ju några dagar på mig iaf. Så nått läre ja ju hinna med :) Tänkte lista upp dom för er så ni får se vad som ska göras i fjollträsk :P
  • Fika på Cozy
  • Vandra på Mariabergen
  • Hälsa på i Alvik
  • Köpa en ängel på Christina Schollins änglaaffär åt morsan
  • Köpa en BH
  • Shoppa
  • Träffa Julle, Malin, Suzz, Cissi och ev Anneli
  • Spela massa Guitar Hero (om spelet är kvar hos goofs)
  • Strosa i gamla stan
  • Fika på Mariatorget
  • Försöka hinna fika med Trollet
  • Fotografera slottet (aldrig gjort förut)
  • Äta på tacobaren i Handen Centrum
  • Fönstershoppa på NK
  • Äta på Därmedpasta
  • Leta upp Bobbys (så ja vet vart ja ska gå sen när ja flyttat till storstan)
Well.. just nu står huvet still men ja kommer säkert på nått mer jag vill göra :) De är ju ändå en del saker de där. Undra va man ska göra när man kommer tebax från båten bara. Ska ja åka ut till Magnus och lämna väskan och sen in till city igen lr ska ja låsa in väskan på centralen så ja inte missar tid? Hmm..  Ja funderar på att låsa in väskan på centralen faktiskt. Och lika innan båten oxå.. Så kan kan åka in till city för att pricka av lite fler pryls innan båten. Vi får se! :) Men de lutar åt de. Visst de kostar nån krona å låsa in den men då hinner man med mycket mer! För inte tusan tänker ja gå runt me en resväska efter mig hela dan. Aldrig :P

Nä nu ska ja nog ta och kolla vidare på Lord of the Ring - Fellowship of the ring. Kan inte gå idag. Jävla träningsvärk. Tog mig 10 min å ta mig ut till köket typ! Fuck that stair! .. Den ska ja inte gå uppför igen förns ja fått bättre kondis och benstyrka.. Såhär kan jag ju inte hålla på!

Ciao Bella! ♥

Folks åsikter om mina inlägg

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback