♥ Rumsinredning

Jag har länge vela gjort om i mitt rum. Ja vet ja kommer bo kvar här ett tag till eftersom min ekonomi är som den är. De e lika bra å se skräcken i vitögat typ. Blir nog kvar här 2009 ut. Men under 2010 SKA ja senast flytta iaf. Ska få bort en del skulder tills dess. Men iaf! Så länge ja bor hemma så vill jag gärna trivas här. Såklart!! Haft en del idéer ett tag nu och tex så e ja så hiiiiiiimla trött på den här "datahörnan" som ja skulle vilja göra lite mysigare. Så nu har ja kollat runt på IKEA efter lite sköna saker och kommit fram till en slutsats!!

Här är möblerna jag ska köpa


Och här är en liten skiss på hur rummet kommer se ut sen när jag är klar med allt!
Om ni undrar va nuffrena står för så står de en förklaring under bilden.


1. Rosa golvlampa
2. Soffa
3. Soffbord
4. Skynke
5. Tvbänk + TV
6. Bokhylla
7. Sängbord
8. Säng
9. Rosa/svart mönstrad fondvägg
10. Svart fondvägg
11 + 12. Ljusgråmålade väggar

Så nu ska ja spara ihop lite till de där och hoppas att jag kan ändra de nångång under våren 2009 iaf!
Det är liiite dyrt. Men inte svindyrt! Så vi får hoppas att de går!!

Pysseli!

Folks åsikter om mina inlägg

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback