♥ Piercingsmycken

Har gått och blivit irriterad i mitt ena uttöjningshål i örat. Undra om de e pga liknande balsam och dyl som fastnat mellan smycke och öra som gjort de irriterat lr om ja helt enkelt inte tål materialet? Iaf. Satt och titta efter nya smycken i material ja vet att ja tål iaf. Plast, stål, glas osv..  Så jag tog fram ett par. Dessa.





Tänkte länge på dom. Både på fördelar och nackdelar. Och såklart priset! Glas går lätt sönder. En plugg hade ja sist så de kan ju bli lika igen. Stål blir lätt kallt nu i vinter. Så jag beslutade mig för att ta de vita hornet i plast. Dessutom de billigaste! 100 kr totalt me frakt, porto osv. Rätt billigt. Borde få de om några dagar.

Ni som vill se hur mitt öra ser ut just nu.. checka då in detta.. kliar som faaaaaen kan ja säga!!!!


Hoppas de blir bättre me de smycke ja satt in nu iaf. Hade kvar mitt gamla uttöjningshorn i svart trä. Och de har inte örat klagat på innan iaf. Så de får sitta i nu tills ja får det nya i plast.

Pöss

Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Anne

Har du nickelallergi? Jag har det och tycker att ditt ser misstänkt ut. Plast blir nog bra.

2009-01-27 @ 21:22:12
Detta är skrivet av: Guchie

Anne: Ingen aning... har aldrig reagerat på de förut. Har silver/kirurgiskt stål i resterande hål. Har använt plast och trä innan å de reagerar ja inte heller på. I vad för material kan de finnas nickel då?

2009-01-27 @ 21:52:55
Adress: http://ztiiina.blogg.se/
Detta är skrivet av: Carola

Titta lite på din blogg. Snygg :) Ser ut att klia de där. Kanske nickel? Björn kan som mkt om de här m töjjningar.. ask him om smycken. Tror han hade en i trä. Kram

2009-01-27 @ 22:06:22

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback