♥ Nya gardiner

Jag har äntligen fått mina "resten av vintermörkret" gardiner! :D Sååå vackra ^^ hihi. Sammetsmönster på vanligt tunnt nästan plasttygliknande tyg.. härligt!! (<-- hah bästa beskrivningen :P)



Skåda även min fina lampa me gult lyse *skratt* Så fort jag har fått pengar bär de ner på Dollar och köpa en svaaaaag (10 W kanske?) lampa me rosa sken iställe. De ska ju passa ihop me min golvlampa :) Eller hur ^^ hihi.. oh oh.. en svagare lampa till den me.. de e för starkt ljus i den nu.. typ 40 W... ska nog ta ner den till 15-20 W tror jag...
Haha sen passar väl kanske inte min döskallelampa in i själva de där.. Men men.. den får duga tills ja hittar nån annan snygg lampa att ställa där :)



Närbild på mönstret :D Är de inte sååååå fint!! *kär* .. Morsan blev avis på dom *skratt*.. då har man nog lyckats om man gör morsan avis på sina gardiner ;P

Sitter annars och snackar lite me Helle nu.. vi kastar knut.. lr tja.. egentligen blir ett jäkla kastande. Danni, Knut, Matte, Erik.. haha :D Ja fick låna Erik på båten oxå *skratt* .. Men då blire nog catfight me Majja först isf :P

Ciao Bella! <3


Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Helle

me like dina gardiner! :D

HAHAHA, vi borde kasta andra grejer, de kanske blir lite trötta på oss 8)

men bröderna segerstedt och wedberg :D <3

båten, de är din bussnies ;D

2009-01-20 @ 21:49:30
Adress: http://helenluu.blogg.se/

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback