♥ Körslaget

Ikväll är de final i körslaget! Och alla som vill göra mig en tjänst, va så snäll att rösta på Erik! :) Alla vet ju här att han utklassar Hanna me hästlängder!
Dock vet man ju aldrig hur det går när det är en musiktävling. Egentligen är de ju ingen som lyssnar på hur bra körerna är utan dom populärröstar. EMD fansen röstar på Erik och Hannas fans på henne. Spela roll hur dom sjunger. Undra hur många egentligen som lyssnar på vilken kör som är bäst? Av dom som är kvar är Eriks kör lätt bäst. Hannas har inte den gemensamma sånginsats som Eriks har.
Dock tycker jag att Wells kör vart bäst genom hela programmet, tills han fick lämna då såklart. Ingen har stått över han nångång. Efter han kommer Erik och sen Nanne. Så ja hade ju hellre sett Wells och Erik i finalen om man ska lyssna på vilka som är bäst. Men en liten del av mig hejjar ju på Erik för att jag tycker om han som person och som artist. Han e ju ändå lite av min "idol" lr hur man ska uttrycka det. Så såklart sitter ju mina "fan-gener" och trycker lite oxå och då röstar man ju på sin "favorit". Och om man ska se tävlingsmässigt så hade de vart bäst om typ Lagaylia (stava AB?) eller Hanna stått me han i finalen då jag tror han har störst chans att vinna över dom. EMD fansen är ju galna!! ;P Thaha.
Men vi märker vem som vinner ikväll. Antingen Hanna eller Erik. Vilket som blir ja glad. Hanna är ju från Bollnäs och de är ju grannkommunen. Sitter fullt med "Rösta på Team Hanna!" lappar nere här i centrum i Ljusdal. :)

Lovar er, står Lill-Babs lr Cissi Ramsby lr nån som körledare nästa år ska ja fanimej söka!! :D Haha. Tror ju inte på nått men man kan ju testa ;)

Ikväll blir de iaf myskväll framför TVn. Päronen är nere på Ica för tillfälligt och handlar lite. Skrev upp att ja vela ha lite popcorn och morötter + dipp. Sen en STOOOOR loka citron. Mums :D Ska bli göttit och inte allt för farligt kvälls snax ikväll :)

Nu ska ja sätta mig och pilla på en ny blogg layout. Tror Helle smittat mig me nya layouter varje vecka xD haha..
Ska avsluta nu me en bit ur en låttext jag älskar!!!

Mama, we all go to hell.
Mama, we all go to hell.
It's really quite pleasant
Except for the smell,
Mama, we all go to hell.

We're damned after all.
Through fortune and flame we fall.
And if you can stay then I'll show you the way,
To return from the ashes you call.

We all carry on
When our brothers in arms are gone
So raise your glass high
For tomorrow we die,
And return from the ashes you call.

Och såklart ikväll så röstar ni väl grönt! ;)

Stjärnorna i gröna laget
Ni ska vinna hela slaget
Ni är coola, ni är balla
Heja heja Uddevalla


Hejja Team Erik kväll nu!!!!
Pyss på er alla! ♥

Folks åsikter om mina inlägg

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback