Happy dream

När jag vakna idag va ja lycklig. Jag kände lyckan som jag fick vara med om i drömmen. Jag log och tänkte tillbaks på drömmen och de kändes sådär.. tja lyckligt.. de va länge sen nu..

Kan säga att den handlade om Danni (nähääää kommer många tänka nu :P) och han har ju fått berättat för sig av mig hur han får mig att känna (för er som inte vet kolla längre bax i min blogg efter ett mail från han så förstår ni).. Och i drömmen så vela han bara göra mig glad. Vi kramades massa och sen satte han sig i en soffa där han vela att ja skulle sätta mig breve han och luta mig emot han så han höll om mig medans jag vilade mitt huve mot hans bröst och höll om han me min arm. Så satt vi i flera timmar kändes de som. Va mysigt att ligga där och bara känna hans arm runt mig. Ja kände mig lycklig och glad. Att nån brydde sig om mig och vela få mig att må bra..

Vaknade sen och kände fortfarande hans arm runt mig även fast den inte va där. Jag log men va samtidigt lite ledsen då ja vet att just DEN grejjen aldrig kommer ske IRL. Men men. Man får va nöjd för de lilla man får.

Nu hoppas ja verkligen att båtresan blir av i februari för om jag får chansen skulle ja verkligen bara vela ha en kram av han.
Danni är mitt lyckopiller. ♥

Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Karin

jag drömde oxå om den där pöjken inatt, jag fattar INTE.. herregud.. det är andra gången på kort tid han är i mina drömmar. Vad gör han där lixom... ingen som helst koppling till honom juh.. förutom du då... =) Lite så där smådrygt iaf... allra heslt då jag inte har någon som helst förklaring till varför ler

KRAMAR

2009-01-15 @ 17:10:38
Adress: http://storkbarn.blogg.se/
Detta är skrivet av: Hanna

Ja tänker inte "nähäää" om du berättar att du drömt om underbaringen Danni. Hoppas på fler drömmar som du berättar om. Jag drömmer själv om honom förresten rätt ofta, men min dröm var hetare så den behåller ja för mej själv!

2009-01-19 @ 20:53:14
Detta är skrivet av: Guchie

Hanna: Haft heta drömmar ja me. Tro mig :P Hur kan man inte om han lixom ^^ Även Matte, Erik och andra div heta karlar har dykt upp ibland. Men som du, dom skriver ja inte ut här ;)

2009-01-19 @ 20:58:24
Adress: http://ztiiina.blogg.se/
Detta är skrivet av: Hanna

ha ha okey, matte o erik känner ja inte alls så för. Inga drömmar alls om dom, men en hel del heeeeta drömmar om Danny-underbaring o det e MUMS.....<33333

2009-01-25 @ 16:31:27

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback