♥ Arbetsförnedringen

Alltså jag fattar inte vad dom tänker me. Min AF gubbe sa åt mig att höra av mig senast fredag. Vilket är idag. Igår runt lunch fick ja reda på att jag hemskt gärna får komma och praktisera på Jysk då ja snackade me Chefen där. Jag har sen dess försökt fått tag på min AF gubbe och berättat de. Men bara kommit till mobilsvar. Jag har dessutom mailat säker 3-4 ggr och sagt att han ska ringa mig så fort han ser de.

Nyss tröttna jag. Då ringer jag växeln på AF och frågar efter han. "Han har gått hem för dagen" får jag som svar då! Va fan e de för sätt!! Hur ska ja ens KUNNA få tag på han om han aldrig är tillgänglig??? Då ska han ju för faen inte säga sånt som att vi ska höras innan helgen om han sen skiter i att va tillgänglig när man försöker!!
Nu är de HANS fel om ja blir utan pengar! FY FAAAAN nu är jag jääävligt förbannad och irriterad!! Arbetsförmedlingen borde jämnas med marken och skickas till en annan galax lr nått. För hjälper folk de gör dom då faen inte!

*sur*

Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: ☆ Nina ☆

Då lämnar du istället som meddelande att du hittat praktikplats, så har du gjort det du kunnat. När han då får sitt meddelande så hör han när du talat in det oxå.

2009-01-30 @ 17:22:54
Adress: http://snostjarna.blogspot.com
Detta är skrivet av: Mikkis

Jaaaaaaaaaaa ja säger då de. Skumme där på AF du. Ja minns ej när ja ringa dem sist, de ringer alltid mej om de e nått eller bara för o höra hur de e me mej o hur de går. Har han satt en deadline för dej så får han ju se till o sköta sitt jobb som är att kolla upp om du skött dej angående hans ultimatum.

Jisses. Ja ja säger som så att du har gjort va du kunnat för o nå han o e han ej intresserad av att "sköta" sitt jobb så e de hans problem.

2009-01-31 @ 01:44:01
Adress: http://musse83.blogg.se/

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback