♥ William

Min finaste!! :D Och ja har inte ens skaffat han ^^ hihi.. men jag vet iaf att jag ska ha en blond, korthårig Chihuahua som jag ska döpa till William. Och den kommer ja skaffa så fort jag flyttat själv. Jag behöver han! Ja vet det.



Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Tiia

William The Bloody :-D



Bli bara inte som Paris Hilton och bär hundstackarn i en väska utan låt den gå själv.

2009-02-22 @ 23:55:26
Adress: http://hush.blogg.se/
Detta är skrivet av: Mikkis

Säger som Tiia haha vovvarna kan gå själva. Några hus bort från mej så har de chihuahua uppfödning :) De ser kul ut när man går förbi där o de är ca 8 st i trädgården tillsammsns med 1 schäfer som vallar de små liven o 2 katter som ser skepptiskt på dessa små vovvar haha. Nitro är mäkta nyfiken på dem när vi går förbi där o måste stanna o iakta dem o pipa lite o vifta på svansen.

Men själv föredrar ja liiite större vovvr, tycker ögonen står ut så mycke på endel av dem. De långhåriga e söta tycker ja.

2009-02-23 @ 14:20:45
Adress: http://musse83.blogg.se/

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback