♥ Utmaning Nr 1

Jag blev utmanad av Helen (btw, hatar att bli utmanad xD)

Jag ska berätta 8 saker om mig själv:
  1. Är extremt beroende av nöjen (dvs blir lätt rastlös när jag har tråkigt)
  2. Har ruskigt många tvångstankar (men inga tankar som klassas som OCD)
  3. Lider av depressionsångest
  4. Lider av en hudsjukdom som heter Keratosis pilaris som gör att jag får inflamerade hårsäckar på armar och yttersidan av låren
  5. Är väldigt velig, lat och lättirriterad
  6. Har väldigt lätt att bli förälskad (INTE seriöst förälskad utan sån där crush som man pratar om i filmer)
  7. Tycker om att sova och det är LÄNGE
  8. Tvättar flera ggr i veckan då ja avskyr att använda samma kläder i fler än 1 dag i streck
Jag utmanar:
  • Ingen.. ni orkar ändå inte :P

Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Helle

2 samma som mej ju :b (;

2009-02-08 @ 22:51:07
Adress: http://helenluu.blogg.se/

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback