♥ Turné 2009 (del 8)

Ja de tog inte lång tid förns de va dax att uppdatera turnén igen. Som ni alla vet så är jag dööööööödligt sugen på Pink i november. Och för att ha råd att köpa biljetterna så bestämde jag och Camilla att vi skippar Backyard Babies i Hudik om 2 veckor. Lixom dom kan man ju se igen säkert i sommar om man känner fört. Men hur ofta ser man Pink? De gäller att prioritera vad som är viktigast. Så nu deletar ja BYB från min lista.

Renée vill oxå med på Pink och hon ska försöka få tag på konsertbiljetter nu på måndag när dom släpps kl 09.00. Undertecknad sitter ju på bussen mot Bollnäs då och har tyvärr ingen tillgång till dator. Men men. Isf kommer Renée ligga ute med pengar åt mig. Vilket är jättegulligt verkligen. Ja har 186 kr redan. Så de fattas bara 259 för att komma upp i priset till biljetterna. Och de känner ja på mig inte är nå större problem att få fram. Yaaay :D Nu är de till 99,9% chans att de blir pink i höst!!! :D *Stina jublar*

Här är nya Turnén då.

JANUARI:
Barbados - 4 januari - Stockholm (Viking Line Cinderella)

MARS:
Kindbergs - 21 mars - Sundsvall (Avenyn)

APRIL:
Date - 5 april - Stockholm (Viking Line Cinderella)
Highlights - 30 april - Ljusdal (Tallåsen Folkets Hus)

MAJ:
Kindbergs - 9 maj - Hudiksvall (Folkets Hus)

JUNI:
Kindbergs - 5 juni - Jättendal (Älvstagården)

JULI:
Date - 10 juli - Jättendal (Älvstagården)
PRIDE festivalen - 27 juli (7 dar) - Stockholm (Centrum?)

NOVEMBER:
Pink - 10 november - Stockholm (Hovet)




Folks åsikter om mina inlägg

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback