♥ Turné 2009 (del 7)

Sådär. Då vare dax för nästa del i turnéplanen. Denna gång har ja bestämt mig.. MAX 2 saker i månan. Och då ska de va nått i närheten av mig. Minus Juli då när de är PRIDE och Datebåten i april som jag lovat Majja att åka på. Men då blire nog nyktert och pizzaslice i cafét.. Hah.. allt för att va så snål som möjligt.. ^^ Men de får va! De ska ja spara ihop till helt enkelt. Har bestämt mig för att försöka spara en slant varje månad. De kan ju komma oönskade utgifter lixom. Så nu ska vi se till att de går. Och då måste ja skippa lite nöjen helt enkelt.. :) Svårare än så äre inte. Men när ja radera danserna osv så vare roliga att de gjorde mig inget lixom.. Ja tänkte inte ens på det lixom.. Så de kan ju inte göra så mycket då :P hah. Stina ska bli snålis!! *ändra livsstil*

Nä men såhär ser de ut nu då.

JANUARI:
Barbados - 4 januari - Stockholm (Viking Line Cinderella)

MARS:
Backyard babies - 7 mars - Hudiksvall (Stadt)
Kindbergs - 21 mars - Sundsvall (Avenyn)

APRIL:
Date - 5 april - Stockholm (Viking Line Cinderella)
Highlights - 30 april - Ljusdal (Tallåsen Folkets Hus)

MAJ:
Kindbergs - 9 maj - Hudiksvall (Folkets Hus)

JUNI:
Kindbergs - 5 juni - Jättendal (Älvstagården)

JULI:
Date - 10 juli - Jättendal (Älvstagården)
PRIDE festivalen - 27 juli (7 dar) - Stockholm (Centrum?)

NOVEMBER:
Pink - 10 november - Stockholm (Hovet)


Folks åsikter om mina inlägg

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback