♥ The Black Parade is dead

My Chemical Romance är ett av världens bästa band enligt mig. Deras musik har verkligen fångat mig! Dom är helt underbara live och INGEN kan sjunga som Gerard!! Här har ni låtarna från The Black Parade Is Dead som dom framförde i Mexico City. Deras sista konsert på turnén The Black Parade. dvs.. It's dead. Denna finns att köpa på DVD och jag kan ärligt säga att jag njuter varje sekund! Hade lätt vela stått där i publiken och vart me om det själv! Men tyvärr.

Nu vet jag dom håller på att spela in nya låtar i studion och hoppas att nya turnén blir SNAAAAAAAART!!!! :D




















Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Mikkis

hehe ska ja choka :P Ja har hört värre ;)

2009-02-12 @ 13:45:18
Adress: http://musse83.blogg.se/

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback