♥ Systemkamera



Jag är ute efter en bra systemkamera. Har bestämt mig för att fokusera mer på fotografering. Även funderat på att ta en fotokurs för att lära mig hantera kameran och alla funktioner bättre.

Kameran ska va bra men billig då jag är arbetslös och inte har så mycket pengar. Men som sagt den ska va bra! Inge skitsaker.

Ska kunna sättas till blixt, div objectiv, självutlösare, stativ osv osv.. Om man känner för de dvs. Har kollat runt lite på cyberphoto.se men vet inte vad jag ska leta efter.

Nån som kan ge tips på bra kameror??

Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Sandra

Nikon D60 is da shit:D Grym design du gjort te mej. Skulle dock vilja ha nån nyare bild på N om jag får påpeka lite;)

2009-02-01 @ 22:00:34
Adress: http://mirakletochjag.blogg.se/
Detta är skrivet av: Anna

Jag har en Nikon D60 som jag är gryymt nöjd med, den är lagomt "lätt" att lära sig om man är nybörjade samtidigt som den är riktigt bra när man lärt sig en del också :)

plus att priset för det mesta är bra för att vara en sån kamera :)

2009-02-03 @ 21:55:17
Adress: http://aennenna.blogg.se/

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback