♥ Slödag

Idag är en fullständigt slödag. Jag har mensvärk så de skriiiiiiiker om det. Kändes nästan som man skulle fått nå missfall inatt lr nått.. Fan va de värkte!!! Vaknade av att de högg till i magen och höll nästan på att skrika rakt ut av smärtan. Hua.. Tur det är över iaf.. DEN smärtan asså.. har fortfarande svinont. Knarkar tabletter så ja känner mig yr. Fan.. är nog hög på menstabletter nu så de räcker och blir över...

Fick just min 500ing av Micke oxå. Känns bra. Då kan jag betala Renée för pinkbiljetten. Måste bara ner på banken och sätta in den först. Får bli på tisdag då jag är ledig helt enkelt. Ska ju på möte på AF då igen men de läre ju inte ta 10 timmar precis. Så ja får ta banken innan.

Är för tillfälligt ensam hemma. Känns skönt. Höjer ljudet på musiken och sjunger och dansar med typ :P Hehe.. slängt in en tvätt i maskinen och ska strax upp i duschen å göra både de ena och andra. Ska fanimej ta en långdusch iaf!! Riktigt ta hand om mig typ.. va länge sen ja tog en dusch och bara njöt. Typ in, tvätta håret, skrubba kroppen, ut. Så har de vart i flera veckor nu. Nä nu ska de riktigt ånga så de öppnar porerna, skrubba med tvålen, bort me all gammal hud.. De ska peelas, rakas och masseras. Ja jag införskaffa en sån där "massagegrej" som ser ut som en skrubb borste typ.. nått me skaft och där själva borsten ska sitta sitter de massa små små kulor som man typ rullar över ryggen osv.. skitskönt! Va länge sen ja hunnit använda den men men.. Sen efteråt blire peeling för ansiktet, smörja hela kroppen i min vaniljdoftande hudkräm å ja ja vet inte allt. Ska ta hand om mig själv iaf!

Ikväll är de ju Mello igen. Får se vilka som går vidare nu då. De märks! Sara Dawn Finer har ja som en favorit hittills men de märks ju hur de blir ikväll när man får se alla framträdanden..

Nä nu ska ja skutta in i duschen tror jag.. lr om jag ska käka nått först.. Aja.. Detta är iaf de jag ska göra idag!!
  • Duscha
  • Tvätta
  • Baka kladdmuffins
  • Kolla Mello
  • EV fest (Vi får se om ja orkar)
Ja de va inte en sån lång lista men men..


Folks åsikter om mina inlägg

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback