♥ Shopping

Fast det är inte som det låter. :P Inte slängt ut nå pengar nästan alls men har ändå lyckats fått ett HELT nytt rum!! Stina har köpt en soffa! :D Med sån där schäslong till ^^
OJ va dyrt kommer nog några tänka nu. Men ja fick den för ENDAST 100 kr!! :D Neej inte 1000 kr.. 100 kr. H U N D R A kronor :D Yaaay! Nu ska jag kasta ut min säng och göra mer myspys här hemma. Det är dessutom en bäddsoffa så jag kommer ju sova i den då.

Troligtvist kommer ja ha den som säng när jag inte har nå folk här osv.. åsså gör ja om den till soffa om det är så att jag väntar besök. :) Vi märker! Soffbord har ja redan så nu kan ja verkligen ha mys här hemma!
Morsan babbla om att hon skulle försöka köpa en kontorsstol åt mig på Jysk på lördag. Så vi får väl se om ja får en ny sån med. Dom har nämligen rabatt på kontorsstolar på lördag och finns en för 333 kr som från början går på över 1000 kr. Så vi får väl se om ja får en ny sån oxå då :)

Men va myyyys verkligen! Soffan är gråsvart och passar PERFEKT in i mitt rum. Har mätt rummet nu efter hur stor soffan är och den borde få plats utan problem! Åsså har ja ju min ryamatta (hahahahahahah xD <-- internskämt) som ja kan ha under soffbordet :D Åhhh va mys de kommer bli här ^^ hihih.. :D Ser de framför mig ^^ Nu fattas bara en sak som ja velat ha aslänge men aldrig hittat. Ett vitt tjockt stearinljus (klotljus lr va heter de?? sånna där tjocka avlånga saker som är typ 1 dm diameter??) och en "ljusstake" i silver att ställa de på. :) Nu vet ja vart ja ska ställa de oxå, på soffbordet. Ihop me min fruktskål i silver. Skulle bli så fint!! Så om nån vet vart ja kan hitta sån ljusstake (ljus går ju å hitta lite överallt) så säg gärna till!!

Nu ska ja knoppa, ännu en dag i Bollnäs i morgon :)


Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: cristin

Vilken fin blogg :)

vilket är ditt bästa modetips?



du har inte glömt att prenumerera på min blogg va?

lägg till mig så lägger jag till dig :)

ha det super!

2009-02-11 @ 13:33:41
Adress: http://ccristin.blogg.se/
Detta är skrivet av: Idie

hur lyckades du hitta en soffa för en hunka ? :D

2009-02-11 @ 18:06:49
Adress: http://freeradical.se/idie

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback