♥ Så ska de låta (Del 1)

Ikväll ska man njuta av den här skönsjungande mannen i TV. :)


Ni sitter väl bänkade ni lika som jag? ;) Hehehe.. Sveriges svar på Elvis. Han är fanimej den enda! Inte nån jävla Eilert lr Christer Sjögren! Dom kan ju ta sig i häcken och typ försvinna helt från jordens yta. Men Brolle.. Den godingen!! TACK för att han inte fick komma me i Popstars och fick istället göra karriär själv!! Kan nog garantera att de inte ALLS gått den här vägen om de blivit Popstars för den här mannen.

Nu ska jag ta mig ett löskokt ägg och lite juice, sen äre strutta ner till stationen som gäller och iväg på veckans sista dag på Jysk. :)


Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Cahrlotte

Brolle är bäst =)

2009-03-02 @ 02:19:00
Adress: http://tegenmark.blogg.se/

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback