♥ Richard Herrey

Ända sen jag va ca 6 månader gammal har ja nog vart frälst i denna människa. När dom va me i Mello med Diggiloo Diggiley så låg och still och typ inte sa ett ljud i soffan när dom andra bidragen va. Men när Herreys började så började ja jollra och sprattla i soffan. Haha. Ett äkta Herreys fan helt enkelt! :D Iaf enligt morsan :P

Han är fortfarande lika snygg som ja tyckte han va när ja va typ 5-6 år. Då sa ja till morsan "han ska ja gifta mig med när ja blir lika gammal som du" Haha.. Morsan va 35 när hon födde mig.. så när jag är ca 40-41 så får Richard se upp om man ska följa de ja sa när ja va liten *skrattar* :P Tror inte han behöver oroa sig längre dock. *fniss*
Visst han är RUUUUUGGIGT het, sexig, snygg å allt de där som hör till. Men ja vill ju gärna känna den ja ska gifta mig med ;P Inte bara läsa om han i media haha.

Saknar dock han lite. Önskar ja fick träffa han igen snart! I april 2008 va första och senaste gången ja fick träffa han IRL. Kändes lite udda när han kom fram och sa "Hej Stina! Kul du kom!" och sen krama om en. Ja för er som inte vet så har vi snackat en del på nätet. Så han visste vem jag va och att ja skulle åka till Bollnäs där han uppträdde den kvällen. Lixom fick den här känslan man hade när man va yngre.. typ att de kändes overkligt om dom visste om ens namn osv. Dom va ju stora kändisar och ja va lixom.. tja.. jag.. ingen alls typ.. ^^

Här har ni oss 2 sen den gången! Visst är vi söta ihop? ^^ Hihi..




Folks åsikter om mina inlägg

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback