♥ P!nk till sverige

Guuud va ja hade kul sist hon va i sverige! :D Fatta. Jag vann en tävling på lunarstorm så ja fick åka ner till Sthlm och träffa henne!! :D I priset ingick:
  • Resa T&R till sthlm för mig och en polare
  • Hotellrum 1 natt på Hotell Birger Jarl (dubbelrum :O Kosta typ 2000 för en natt!)
  • Biljetter till konserten
  • Personlig träff med P!nk innan konserten
Yaaay! :D Gud ja hade så kul och va så glad så de går inte att beskriva känslan när man satt på tåget ner!! :D
Renée och jag va de som åkte. Vi hade ruskigt kul!! Ska visa lite bilder från kvällen! ^^


Bild 1: Hotellet! Ett dubbelrum med div tillbehör. Jättemysigt! Sov som en prinsessa.
Skithärlig säng verkligen, vela sno me kuddarna hem ^^
Bild 2: Utsikten från fönstret kanske inte va den bästa, men vem ska stå där och dega ändå? :P


Bild 1: Jag och Renée i väntan på Alecia Moore a k a Pink!
Bild 2: Renée och Alecia. :D
Bild 3: Jag och Alecia!!!

Holy cow!! :D Ja har träffat Pink!!! Hon va tom kortare än mig, är håret hennes som gör att hon ser längre ut haha. + att ni ser att ja sänker huvet lite (varför vet ja ej??). Min första tanke va "fan va kort hon e".. xD Men huuur härlig som helst! Jättetrevlig och prata och guuud vilka kramar! :D haha.




Bild 1: Pink loggan på STOOOR tv skärm.
Bild 2: Showen startar och ut kommer hon med sina 3 dansare!
Bild 3: Låten "Cus I can"
Bild 4: Låten "Stupid Girls" (där hon + dansarna klär ut sig till "bimbobrudar")
Bild 5: Låten "What's going on" (cover på 4 Non Blondes gamla hit)
Bild 6: Låten "U and ur hand"
Bild 7: Slut på showen ca 2 timmar senare med låten "Get this party started" (ironi å sluta me den låten :P)
Bild 8: "Get this party started" med div akrobatik (Hon e inte LITE vig heller!!)


Min "I'm not dead" skiva som jag fick signerad under träffen!! :D Yaaay
ÄKTA Pink autograf är de nog inte så jääkla många som har. *fniss* :D

Och nuu.. nu tycker ja hon ska ta och pallra sig till sverige igen! Hon har ju släppt "funhouse" nu och åker just nu runt på Turnéer värden över. Men INTE sverige!! :O Inte nånstans i skandinavien faktiskt.. Men hon måste komma till Sverige snart!! Isf ska jag ner!! Och tror ja får Camilla med mig ;) Hah :D Vi har redan börjat planera. Vi ska se till att ha råd att ta ett dubbelrum på Globen Hotellet (ca 1500 kr delat på 2 då) och jag ska till hennes ära antingen ha massa rosa på mig eller färga håret rosa för en kväll. Får bleka om de när ja kommer hem lr nått isf om ja inte vill ha kvar de :P

Alecia "Pink" Moore är min stooora idol. Ingen klår henne. No way!! :D Kärlek i massor :) ♥

Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Tiia

Måste verkligen ha varit en häftig upplevelse :-).

2009-02-04 @ 14:35:43
Adress: http://hush.blogg.se/

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback