♥ Pink accessoarer

Sådär! Ja har på mig till oktober (vill ha lite tid på mig innan de börjar oxå utifall frakten tar tid) att införkaffa dessa snygga smycken!! Alla 3 från Mi Lajki.


Halsband:
399 kr
Örhängen: 599 kr
Armband: 599 kr

Blir 1597 kr ihop. Men tills oktober har ja nog hunnit spara ihop det :) De e ju 8 månader kvar lixom. Plus att ja fyller år den 21 oktober oxå så då kan ja allt önska mig pengar! :D Yaaay. Stina ska va sååå snygg på Pink!

Nu tänker ni säkert "men vadå hon har ju inga biljetter än" .. nä ja har ju inte det. MEN även om man inte får tag på biljetter på ticnet så finns de säkert nån som säljer på blocket lr liknande. Så på ett lr annat sätt får jag tag på parkettbiljetter :D LOVAR er!! för jag SKA på Pink!!! Om de så är de sista jag gör *skratt*


Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Tiia

Om du får möjlighet ska du gå fram och prata med henne och fråga om hon minns dig? :-D

2009-02-21 @ 21:05:13
Adress: http://hush.blogg.se/
Detta är skrivet av: Idie

halsbandet borde inte vara så svårt att göra själv. :)

2009-02-22 @ 18:14:42
Adress: http://freeradical.se/idie

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback