♥ Pengaplaner

Nu ska vi se här.. i framtiden (läs från April månad nu då eftersom jag är pank resterande månad + mars) så kommer min ekonomi se ut såhär (ska försöka iaf!)..

Inkomst: 7000 kr

Spara: 500 kr
Räkningar: 3000 kr (alla avbetalningar + telefon + internet + mobil + facket = 2991 kr)

Kvar: 3500 kr

Shopping: MAX 500 kr (mat, tidningar, kläder va de nu blir OM de blir nått)
Nöjen: 1500 kr

Kvar: 1500 kr

Dom 1500 där då ska då bli "utifallpengar".. man vet ju inte om de kommer nån extra utgift lr va de blir. Ska försöka sköta de där nu iaf. Helst inge shopping alls då. Men man vet ju inte. Ja praktiserar ju på jysk å då kan de ju bli man köper en matlåda på Coop iställe för att ta med hemifrån om man inte hinner göra mat kvällen innan lr så. Lr om man köper en tidning på väg nånstans lr va tusan som helst. Shopping behöver inte betyda kläder, filmer, musik osv.. Utan de e handla över huvudtaget. Ja ska bli sådär sjukligt snål har ja bestämt mig för. Verkligen inte köpa nått om ja verkligen inte MÅSTE ha de typ..


Ja nu ska vi se hur de går. Hehe. Önska mig lycka till!


Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Mikkis

Lycka till :) Men de ska allt gå, 1500 kr "till övers" är mycke pengar ju :)

2009-02-26 @ 23:15:40
Adress: http://musse83.blogg.se/

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback