♥ Nya livet

Från och med i morgon kan jag faktiskt på allvar börja på med de nya livet. Eftersom jag kommer ha ett regelbundet schema vare sig jag vill lr inte. Börjar praktisera på Jysk och då har ja ju de där me att kliva upp tidigt, få i mig frukost, promenera lite till jobbet (iofs bara 5-10 min men de e iaf nått!), röra mig dagarna långa, äta på bestämda tider osv...

Så nu tänkte ja lägga fram lite om hur mina vardagar den närmaste framtiden kommer se ut. Och förhoppningsvist kommer de ge ett litet resultat i några kg lättare iaf. Har även besämt att börja på me modifast igen. Inte 100% men byta ut 2 måltider om dan iaf. Funderar på frukost och middag än så länge då jag har svårt att äta båda delarna. När jag kommit in i att äta frukost ska ja börja äta riktig frukost och byta ut kvällsmålet iställe. Och sen byta ut middag och kvällsmål. Lunch måste ja ha en riktig måltid om jag ska orka jobba hela eftermiddagen. Aja.. de ordnar sig iaf.

Här har ni mitt dagsschema:

07.00 - Kliva upp, äta frukost, duscha, fixa mig
08.45 - Åka ner till bussen
09.00 - Bussen går från Ljusdal - Bollnäs
10.10 - Bussen anländer Bollnäs utanför Jysk
10.20 - Börjar jobba.
13.00 - Lunch + en promenad runt "kvarteret"
14.00 - Börjar jobba igen
16.00 - Slutar
16.15 - Bussen går från Bollnäs - Ljusdal
17.30 - Bussen anländer Ljusdals resecentrum, börjar gå hem (vissa dagar hämtar farsan)
(18.00 - Tränar med Klara, dom dagar det är bestämt)
18.15 - Anländer hemma.
18.30 - Middag
20.00 - Kvällsmål (i detta fall modifast)
24.00 - Lägga mig

Ja ungefär sådär ser de väl ut. Ska tvinga mig i säng senast 24.00. Helst tidigare så ja sover kl 12. Men kan ju va svårt till en början. Vissa dagar när ja kommer hem kommer jag träna me Klara kl 18.00 och då hämtar farsan mig så ja hinner hem och slänga i mig antingen middag lr modifast så ja får nått i mig så ja inte tränar på tom mage. Har ju bara en halvtimme på mig då lixom så då hinner jag inte gå hem. Kommer även under dagen på Jysk äta nån form av frukt lr dyl för att hålla igång förbränningen. Även dricka vatten regelbundet. Och anledningen till att jag slutar så tidigt som 4 och börjar så sent som 10 är för att det är så pass dåliga förbindelser att ta sig ut till Jysk och hem därifrån. Bussen hem går 16.15.. nästa går 19.30.. och så länge kan jag inte jobba. Åker jag dit tidigare än de ja gör så kommer jag dit när det inte är nå folk där och då kommer jag inte in. Men de där ordnar sig me tiden!

Nu ska jag ta och hänga tvätten så den är torr tills i morgon. Sen ska jag in och beställa modifast, inte så möe dock. Börja me lite i taget.. Är flera 100 billigare och köpa de på hemsidan än att köpa de på apoteket såg jag. Så de finns ju inte så möe val där då. Sen väntar ja på lite böcker från hummen! Hon skulle skicka upp lite viktväktarböcker till mig så när jag äter vanlig mat så ska jag gå efter det! Får räkna ut hur mycket points en sån där modifast påse är så jag inte äter mer än vad jag ska annars bara. Men de ordnar sig! :) De gör de alltid.


Folks åsikter om mina inlägg

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback