♥ Morgondagens mello

Jag gillade 3 låtar.. varav 1 va bra och 2 va hyffsade. Man kan ju lyssna på svt's hemsida dan innan om nån undrar.

Bra: Molly Sandén
Hyffsade: EMD + BWO

Asså nog för att jag gillar EMD, men jag satt nästan me hakan i skrivbordet av chock hur dåligt första intryck den låten gjorde på mig. "Det är en grymt bra låt, vi har skrivit den själva".. en fråga först. Måste den va grym för att ni skrivit den själva? Och så jävla grym va den inte. Tyvärr. Rätt lam faktiskt. Tror BWO och Molly går till finalen. EMD ska va glada om dom hamnar i 2a chansen. Men sen har ju sverige sina delade åsikter oxå så EMD kan ju gå till finalen direkt om alla småbrudar gör av me alla pengar dom har på sina små mobiltelefoner. Och kläderna? Va äre DÄR?! Asså frack och höghatt me en stafettpinne i ena handen? Asså.. nää visa vilka ni är istället för att "klä ut er" för svenska folket. Ja vill se er i slitna jeans, snygga t-shirts, en gubbhatt och nå snygga skor. Street. Som ni är!! Inte som om ni skulle gå på begravning lr sjunga opera.. Inga plus för outfiten tyvärr!!

Annars gillade ja inte alls resten av bidragen. Fullkomligt jävligt jättetråkiga. Om det här är de bästa Sverige kan bidra med i Mello så kan dom ju lika gärna lägga ner skiten...

Ger EMD en lyckospark inför i morgon. Tro mig, de behöver ni!


Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Helle

jag tkte låten var grym ;D

och det är inte för att jag gillar EMD, jag gillar låten :)

Och det har ju visats förr att vi "tonårstjejer" inte har så mkt makt när de gäller HELA svenska folket.

Vi har bara makt då och då.

2009-02-20 @ 21:40:09
Adress: http://helenluu.blogg.se/
Detta är skrivet av: Hanna

Men hallå de är ju grymma o du röstar väl på dem? Ja jag håller me Helle. Vi har inte så mkt makt som vi tror o ja tkr oxå att låten är grym. Mollys ballad är rätt tråkig o skulle nog hamna långt ner i Moskva. Carola-typen går inte hem längre o BWO:s låt är oxå sjukt tråkig. Sen är de så jävla stöddiga, jag ska rösta som f*n på EMD-grabbarna.

2009-02-21 @ 17:08:28
Detta är skrivet av: Stina

Hanna: Tyvärr.. :( Har inte ett öre att rösta för. Hoppas ni andra kan rösta åt mig! Telefonräkningen va skyhög den här månan och ja kan inte göra samma sak nästa, kommer bli bankrutt.



Helle: Låten växer nog ihop med showen kanske. Vi får se. :) Bara för att jag gillar EMD behöver ja inte gilla deras Mello låt. Har älskat Arvingarna sen 1990 och ja har verkligen AVSKYTT en av deras bidrag i mello. Så men för att dom är dom håller ja tummarna ikväll!!

2009-02-21 @ 18:11:29
Adress: http://ztiiina.blogg.se/
Detta är skrivet av: Mallan

Är verkligen inget fan av EMD, men jag tycker att framträdandet såg proffsigt ut och kädseln och koreografin passade bra ihop, det blir riktigt roligt att få se dem i globen i mars!:)

2009-02-22 @ 11:29:55
Adress: http://unknownspaces.blogg.se/

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback