♥ Melodifestivalen - Deltävling 2

Ja då vare ju klart me deltävling 2 då. MYCKET bättre bidrag än förra veckan om jag får säga det själv. Då sätter vi min 8 i top lista här då.
  • H.E.A.T
  • Måns Zelmerlöw
  • Lasse Lindh
  • Lili & Sussi
  • Amy Diamond
  • Jennifer Brown
  • Cookies n' beans
  • Markoolio
Kan börja med att säga att när låtarna va klar sa att heat och måns skulle hamna i finalen och lili & sussi och amy i andra chansen. Förstod de inte skulle gå så bra för Lasse även om ja själv älskar han och hans musik!
Markoolio kan ju hålla sig till att underhålla småbarn. För de där va verkligen patetiskt!

Här är videorna till mina favoriter!









Helt underbart! :D



Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Bimbo Boy

Lili & Susie stavas det om man ska vara petig haha! ;)

2009-02-15 @ 16:52:33
Adress: http://www.bimboboy.com/blogg
Detta är skrivet av: Mikkis

Tyckte de va vansinnigt kul att få se mina första idoler Lili & Sussie igen asså! O när Petra frågade om man kunde få lite koreografi från Oh mama så skrek ja i soffan så Henric skratta gott åt mej. Hejjade på dem för låten va bra! Sen Heat va absolut bäst! Måns låt växte på mej o ja gillade korreografin starkt, den kändes lyxig nästan.

2009-02-16 @ 01:36:38
Adress: http://musse83.blogg.se/

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback