♥ E.M.D. skivor

Jag veeeeeeeeeeeeeeeeet. Men singeln kosta "bara" 9 kr.. och skivan har ja bara förbokat.. så lixom.. Aja.. skäms på mig :( ... Men ni vet hur de e å sluta röka, snusa å allt de där.. wtf de e fan inte lätt!! Men mitt e iaf nyttigare.. typ :P

Iaf.. förbokat skivan (nå deluxe sak me extra låtar + Mellolåten), den kommer inte släppas riktigt än.. och såklart Eriks nya singel som jag fullkomligt ÄLSKAR!!



Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Helle

jag får ju inte beställa från internet :(

men jag tkr de är mer happy-feeling att gå ut och köpa den på release-dagen, och skutta ut ur affären, glad i hågen, haha :D

2009-02-26 @ 08:28:41
Adress: http://helenluu.blogg.se/

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback