♥ Dagens göra

Sådär då har man äntligen fått in soffan i rummet då :) Krävdes en madrass på för att sova på den men sen sov ja som en stock i nästan 10 timmar! :O Shit. haha. Men madrassen va lite för bred så nu måste jag ta och skaffa mig 2 st 80s madrasser istället. Kommer fortfarande sticka ut liiiite utanför när ja bara bäddar för mig, men de överlever jag :) Utan problem. Såhär ser de ut btw!!


Älskar de verkligen :D Såg på Mello i den för första gången i går kväll. Va mys mys att kura ihop sig med en skål me popcorn på bordet framför ^^ Visst den är lite nersutten men wtf. Ja fick den för en 100ing för i helvete!! :D Hah. I värsta fall om ja skulle vilja "bygga upp" den lite kan man väl alltid stoppa om den och banka fast en playwood skiva under så den inte åker ner så farligt. Värre än så äre ju faktiskt inte! Och de jobbet kan ja lätt lägga ut på en soffa ja fick för en ynka 100ing :P Vart värre om ja hade köpt den för fullpriset på 5499 kr :P hehe

Fick undan de mesta igår kväll men inte riktigt allt. Så nu ska jag ta och fixa det idag tänkte jag så allt är gjort innan i morgon. Ska lägga upp mer saker på tradera bla. Ska försöka ta mig till Östersund på fredag efter praktiken. Har inte råd nu men har man tur kanske man får en slant innan dess för tradera sakerna. Annars kan man ju alltid åka upp nån annan helg? :)

Jaha, va äre då man ska göra idag. Jo...
  • Fixa bort allt som inte får plats i rummet
  • Leta fram kuvertlakanet
  • Sy drapperi till garderoben (om ja hinner)
  • Ta ner Danny affischen
  • Sälja på tradera
  • Göra matlåda tills i morgon
  • Fylla walkman med lite mer musik
  • Tvätta
  • Flytta MCR musik från skiva - dator
Hmm ja de får va så länge. Får göra resten till veckan om ja kommer på nått mer jag måste göra. Nu borde ja faktiskt ta och klä på mig (ja sitter i nattlinne än.. :O) och börja på med sakerna. Annars kommer de aldrig bli av. Hoppas ja får plats me täcket i garderoben när ja flyttat på lite saker där! Fick nämligen inte plats me de i förvaringsutrymmet under soffan.. bah!! *surar 2 sek*

Hörs!


Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Hanna

Ta ner Danny affichen? Vrf då? Vet flera som vill ha den annars, he he!

2009-02-18 @ 09:55:05
Detta är skrivet av: Stina

Hehe den kan inte sitta uppe när jag gjort som jag vill me garderoben.. Kanske sätter den nån annanstans istället lr om jag ger bort den lr säljer den till nån som vill ha.. :)

2009-02-18 @ 10:19:04

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback