♥ Calleth you, Cometh I

Asså.. ja vet inte vad men jag ser bara en och endast en person framför mig när jag hör den här låten. Sen får jag upp en musikvideo i huvudet med han och mig. Ska berätta hur den videon ser ut..  Den utspelar sig på Cinderella, av alla ställen. Lägger in låten här samtidigt så kan ni lyssna på den samtidigt som ni läser.. Så får vi se om ni ser samma som jag :P Fast ni som inte vet vem han är ser väl nån utan ansikte lr nån helt annan person ^^


Den börjar med att man ser en delad skärm. Jag på ena delen och han på andra. Jag sitter på tåget ner mot sthlm och han på tunnelbanan in mot Stockholms centrum. Vi är av nån anledning lite dagdrömmande och tittar båda ut genom fönstret medans våra vänner runtom kring oss festar och har kul innan vi anländer till terminalen. (Byter klipp)

När vi kommer fram till terminalen båda två springer vi in i varann vid entrén och han är snäll att släppa in mig först och ger mig ett magpirrande leende. Jag vänder mig om och tittar på han när jag går därifrån och upptäcker att han tittar tebax. Vi hamnar inte så långt ifrån varann i väntsalen och upptäcker båda att vi sitter och småsneglar på varann. Pirret inom oss båda börjar väckas och på avstånd börjar vi fatta tycke för varann. (Byter klipp)

Ombord på båten sitter vi i varsin hytt och festar med våra vänner. Men vi kan inte släppa tanken på personen vi träffade på terminalen. Vi blir än en gång dagdrömmande och glömmer allt runtomkring oss. Vi kan inte koncentrera oss och går båda ut ur hytten och när vi kommer utanför taxfreen från varsitt håll möter vi varann och han råkar bumpa in i mig när han går förbi. Han vänder sig om precis när jag gör det och vi ler mot varann. (Byter klipp)

På väg ner till hytten igen så önskar jag av hela mitt hjärta att jag får se han igen. Jag viker runt hörnet bort mot hytten och där står han. Längst ner i korridoren och stänger dörren till en hytt. Sin hytt. Tiden stannar. Vi tittar på varann. Vi börjar gå emot varann. Vi närmar varann och våra steg blir snabbare. (här börjar den instrumentala biten mot slutet av låten) Vi möts, tittar på varann. Han tar mitt huvud i sina händer och trycker sina läppar mot mina. Vi kysser varann länge. Klänger på varann. Han trycker upp mig mot väggen och erotiken sprutar ut i korridoren. Hettan ökar och vi fortsätter passionerat kyssa varann. (Byter klipp)

Vi ligger i hans hyttsäng, nakna under täcket. Han ligger ovanför mig och kysser mig ömt passionerande men ändå lätt. Han lyfter sitt huvud och tittar på mig. Jag tittar tebax. Han ler. Jag ler. Han böjer sig ner och fortsätter sensuellt kyssa mig. Vi kysser varann länge och passionerat. Tar och utforskar varandras kroppar. Kysser varann länge länge. Hettan stiger och erotiken flödar.. Så fortsätter det medans bilden blir mörkare och mörkare och tillslut är helt svart då låten slutar.. (slut)

Asså.. ja förstår inte. Jag har tidigare inte vart speciellt attraherad av han alls. Aldrig riktigt lagt märke till han. Tills jag såg en bild på han som fick mig att ändra uppfattning. Han va ju riktigt snygg. RIKTIGT snygg. Sen dess har han dykt upp lite här och var. Men jag satt och lyssnade på den låten till praktiken en gång och när den instrumentala delen i låten kom upp fick ja just upp de där hånglet och erotiken i korridoren. Och jag fullkomligt tappade hakan. Varför han? Jag har försökt bytt ut han i mina fantasier mot nån annan men det är omöjligt. Han är där för att stanna.

Nu undrar ni. Vem e han? Jag kan säga en sak. Han heter Jonas Hermansson...


Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Helle

ojojoj.... :b

2009-02-16 @ 16:59:29
Adress: http://helenluu.blogg.se/

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback