♥ Bloggstatestik

Yaay! :D Ja har dock bara 13 prenumenanter på min blogg men idag har ja haft 47 läsare. Men sen nya året började har min statestik ökat med 10 läsare om dagen ^^ Har ca 56 läsare om dagen nu! :D Gud va kul. Härligt!!



Men om ni vill prenumenera på min blogg så gå in på www.bloggkoll.com och regga er där. Iställe för att ni måste hålla koll på vem som har uppdaterat bloggarna så gör bloggkoll de åt er :) Härligt va?
Jag har för tillfället såhär många prenumenanter. Men de e skojj ändå att de e så pass många som vill hålla koll på mitt liv ^^



Over and out!

Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Jessica

Kan du hjälpa mig med min design eller inte? :)

2009-02-01 @ 19:48:02
Adress: http://jjessiiicaa.blogg.se/
Detta är skrivet av: Helle

vad kul! :D

jag har mellan 12 - 69 läsare per dag, de varierar STORT! xD

men bara 11 prenumeranter :b

2009-02-02 @ 18:19:26
Adress: http://helenluu.blogg.se/

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback