♥ Blogglayouter

Hallå där alla läsare. Är det nån som vill ha en blogglayout designad av undertecknad? Har börjat gjort de som ett litet hobbyjobb. Eftersom de tar upp så mycket tid och energi när jag hjälpt folk med pengar så har ja bestämt att ta en liten slant för varje arbete. Inge timbetalning utan mer projectbetalning. Det är ju som ett arbete och kostar ju även mig massa tid.
Så ja har bestämt att priset blir 100 kr / layout.

Då är de bara fantasin som sätter gränserna. Vill ni få tag på mig finns en mail här till vänster som ni kan maila mig på. Maila mig oxå då bilder och dyl som ni skulle vilja ha med på sidan. Typ om ni vill den ska gå i blått lr mer goth stil lr kanske en spacelayout me rymdtema. Finns mycket som kan göras.

Har gjort layouter förut och jag kan erkänna att de finns många jag inte är nöjd med. Men då har jag inte heller lagt ner nå större tid på dom. Min egen tog en bra stund men då blev jag oxå nöjd med resultatet.

Här är två andra layouter som jag gjort.
http://datemusic.blogg.se
http://emdtour.blogg.se


Påminner väl mycket om mina och om varann men de finns även andra som jag kan visa om det är nån som skulle vilja se fler exempel.

Vill ni så hör gärna av er!


Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Kicki

ja du stina jag skulle nog vilja ha lite hjälp, men jag har inte riktigt koll på vad jag vill ha. så jag återkommer ;)

2009-02-20 @ 11:14:56
Adress: http://mmmusicfreak.blogg.se/

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback