♥ Blogg designer

Photobucket har fuckat sig och alla bilder försvann. Därför måste jag lägga upp alla bilder på nytt igen och då har alla era bilder försvunnit på layouten som ni fått av mig.
Vill ni jag ska fixa det så maila mig på [email protected] eller skriv till mig på MSN så går jag in och fixar de åt er.

Har fixat allt på mina layouter osv. Men på era kommer jag ju inte in utan lösenord och tillträde. Men hojta så fixar jag det!!


Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Tiia

Jag ba "neeeej!" och gick snabbt in på min blogg för att se att allt var som det skulle. Haha. Som om designen på min blogg skulle försvinna bara för att den kanske försvann från din photobucket. Om du nu har den där?

2009-02-04 @ 22:14:47
Adress: http://hush.blogg.se/

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback