♥ Att göra 5/2-09

  • Städa rummet
  • Plocka undan kläder + rensa skrivbordet
  • Gå igenom papper (räkningar och dyl)
  • Sälja lite på tradera
  • Ringa doktorn och boka tid
  • Gå 40 min promenad
  • Ringa Kraftvalvet i Hudik
  • Sajjas blogglayout
  • Sy kläder som är trasiga
  • Möta upp Sophia på stan med DVD filmerna
Sådär ser morgondagen ut. Lr tja.. jag ska försöka hinna med allt iaf. Nu ska jag gå och knoppa.. kanske ta mig en macka och lite té och kolla lite "lilla huset" innan ja somnar. Upp senast 9 i morgon och duscha så jag är redo när Sophia ringer.


Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Sandra

Iiii, vad kul! Du är så duktig! Men känn ingen brådska! KRAM

2009-02-04 @ 23:43:25
Adress: http://mirakletochjag.blogg.se/

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback