♥ Vikt blogg

Hjälp mig att gå ner i vikt. Håll koll på min vikt blogg. Http://ztiiina.blogg.se/vikt
Ge mig stöd, råd, tips, motivation.

Vill du hjälpa mig. Börja då nu...


Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Hanna

Det e bara du själv som kan hjälpa dej själv. Om du har bestämt dej för o gå ner i vikt så kommer du o göra de oxå. Ingen idé o tro att andra kan ge dej råd, allt hänger på dej själv. Det e som o sluta röka, samma sak. Du har ju t.om. gjort listor o verkar heltänd på o tappa kilon o jag lovar. DU KOMMER ATT LYCKAS!!

2009-04-13 @ 21:07:43
Detta är skrivet av: Rebecca

Du är väldigt duktig som har orken att ens försöka gå ner i vikt på "normalt" sätt. Jag har försökt med det i åratal, och jag har gått ner några fåtal kilo, sen gått upp dem igen. Hur går viktminskningen nu när du äter ganska så bra?

2009-04-30 @ 11:05:00
Detta är skrivet av: Emma

Hej lilla vän! Min arbetskompis är utbildad till någonslags konditionsterapeut, kommer inte exakt ihåg, men han skulle ge mig idag (eller imorgon) en lista på vad man får äta, inte äta, hur man ska röra sig varje dag i 3 veckor, o om man följer detta till punkt o prickar förlorar man på 3 veckor ca 6 kilon! Efter dessa 3 veckor blir de lite svårare att förlora kilon men hans mamma hade ex förlorat 18 kilo på 6 månader (o hon hade inte följt detta program exakt, så tänk hur mycket hon kunde ha gått ner om hon hade följt detta exakt), men detta betyder att du måste de 3 första veckorna ge upp jätte mycke goda saker du är van med (jag vet, jag blev själv helt paff när jag fick veta vad man inte får äta... men du får veta de sen) o första veckan kommer vara skitsvårt för din hjärna som är van med vad du egentligen får i dig måste börja få in en ny rytin o du kommer säkerligen vara trött och irriterad, men efter de 3 veckorna får du börja lite (bara lite) igen äta något va du inte får äta (typ ost eller dylikt), men mer om de sen i min blogg, för jag ska börja blogga om dehär o ska själv testa om de funkar o tänker skriva varje dag om det i min blogg, o du får gärna prova det tillsammans med mig om du vill och är intreserad :) jag börjar skriva om det antingen idag eller imorgon beroende på när jag får programmet av min arbetskompis! Lycka till och kram på dig lilla vän :)

2009-06-30 @ 11:19:40
Adress: http://www.emmathilda.wordpress.com

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback