♥ Turné 2009 (del 13)

En snabb uppdatering bara. Lägger nu till min och Marias Sthlm's semester i slutet av Juli.

JANUARI:
Barbados - 4 januari - Stockholm (Viking Line Cinderella)

MARS:
Kindbergs, Svänzons, Titanix, Zlips, Shake, Martines - 21 mars - Sundsvall (Folkets Hus)
EMD - 26 mars - Sundsvall (Birsta)
Arvingarna - 28 mars - Viksjöfors (Viksjöfors paviljongen)


APRIL:
EMD - 4 april - Valbo (Valbo Köpcenter)
Date - 5 april - Stockholm (Viking Line Cinderella)


MAJ:
Måns Zelmerlöw - 1 maj - Valbo (Valbo Köpcenter)
Arvingarna - 2 maj - Ljusdal (Tallåsen Folkets Hus)
Kindbergs - 9 maj - Hudiksvall (Folkets Hus)
Date - 30 maj - Östersund (Aspåsnäset)

JUNI:
Kindbergs - 5 juni - Jättendal (Älvstagården)
EMD, Date - 10 juni - Stockholm (Gröna Lund)

JULI:
EMD - 2 juli - Sundsvall (Gatufesten)
Date - 10 juli - Jättendal (Älvstagården)
Semester 1 vecka - 25 juli - Stockholm (Nacka)

AUGUSTI:
Highlights - 9 augusti - Hudiksvall (Högs Loge)
Barbados - 14 augusti - Ljusdal (Folkets Park)
Mickeys, Highlights - 22 augusti - Östersund (Aspåsnäset)
Date - 29 augusti - Östersund (Aspåsnäset)

OKTOBER:
Date - 17 oktober - Hudiksvall (Folkets Hus)

NOVEMBER:
P!nk - 10 nov - Stockholm (Hovet)

DECEMBER:
Scotts - 5 dec - Hudiksvall (Folkets Hus)
Shake - 12 dec - Hudiksvall (Folkets Hus)

Jag och Maria har ju bestämt oss för en semestervecka nere i Sthlm. Åker ner den 25e juli och kommer hem 1 augusti. :) Ska bli gryyyymt kul! Vi har planerat div saker.
  • Gå på Patricia
  • Kolla in Pride festivalen
  • Gå på skansen (Allsång??)
  • Harry Potter på bio
  • Käka på Vickan
  • Fika på mälarpaviljongen
  • Picknick på Djurgården
  • SHOPPA!!! xD
  • Käka på McD i Alvik
  • Fika på Mariatorget
  • Promenera på kungsholmen (hette de va?) längs vattnet
Tja de är väl lite av va jag kommit fram till att jag vill göra och Maria är med på dom tror jag :P Hehe.. Sen kommer de säkert upp fler saker oxå. Ser väldigt mycket fram emot en vecka i Sthlm iaf! Jag älskar den stan. <3


Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Madicken

Full fart på dig :)

2009-04-28 @ 14:38:22
Adress: http://metrobloggen.se/conlerc

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback