♥ Turné 2009 (del 12)

Lite av turnéplanen har ändrats. Mycket har försvunnit då ja tänkt efter och bara skrivit upp de ja verkligen vill gå på istället.

JANUARI:
Barbados - 4 januari - Stockholm (Viking Line Cinderella)

MARS:
Kindbergs, Svänzons, Titanix, Zlips, Shake, Martines - 21 mars - Sundsvall (Folkets Hus)
EMD - 26 mars - Sundsvall (Birsta)
Arvingarna - 28 mars - Viksjöfors (Viksjöfors paviljongen)


APRIL:
EMD - 4 april - Valbo (Valbo Köpcenter)
Date - 5 april - Stockholm (Viking Line Cinderella)


MAJ:
Måns Zelmerlöw - 1 maj - Valbo (Valbo Köpcenter)
Arvingarna - 2 maj - Ljusdal (Tallåsen Folkets Hus)
Kindbergs - 9 maj - Hudiksvall (Folkets Hus)
Date - 30 maj - Östersund (Aspåsnäset)

JUNI:
Kindbergs - 5 juni - Jättendal (Älvstagården)
EMD, Date - 10 juni - Stockholm (Gröna Lund)

JULI:
EMD - 2 juli - Sundsvall (Gatufesten)
Date - 10 juli - Jättendal (Älvstagården)

AUGUSTI:
Highlights - 9 augusti - Hudiksvall (Högs Loge)
Barbados - 14 augusti - Ljusdal (Folkets Park)
Mickeys, Highlights - 22 augusti - Östersund (Aspåsnäset)
Date - 29 augusti - Östersund (Aspåsnäset)

OKTOBER:
Date - 17 oktober - Hudiksvall (Folkets Hus)

NOVEMBER:
P!nk - 10 nov - Stockholm (Hovet)

DECEMBER:
Scotts - 5 dec - Hudiksvall (Folkets Hus)
Shake - 12 dec - Hudiksvall (Folkets Hus)

I maj som ni ser har ja 4 saker (det är ju nästa månad så nu pratar ja om den) ... Först Måns i Valbo. Dit tar jag mig både dit och hem på mitt busskort som jag använder till praktiken då de är ett månadskort inom länet. Jag behöver inte köpa nån skiva lr nått för autografen är jag inte speciellt intresserad av. Mest av att träffa och se han. Och de kan ja ju göra från golvet. Inga utslängda pengar där alls asså. Sen Arvingarna i Tallåsen har morsan betalt för hon vela att jag skulle gå på de när dom va här i Ljusdal igen för första gången sen typ 1996. Så där har jag heller inte slängt ut nå pengar för å ta mig till dansen tar typ 10 min me bil å farsan kör så. Sen Kindbergs i hudik. Dit tar jag mig oxå T&R på busskortet så inge pengar utslängda på resan där. 130 kr i inträde är allt de kommer kosta. Och de tycker ja faktiskt att jag kan lägga ut. Sen har vi då Date i Aspås (Östersund).. Japp de kostar lite.. tåg T&R till Östersund och sen inträde på dansen, lite mat under tiden jag är i östersund och buss T&R från station till Majja. MEN.. de kommer ju på nästa lön eftersom jag får lön runt 25-28 varje månad. Så de behöver jag inte bry mig om på denna månadslön. Så de så :P


Folks åsikter om mina inlägg

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback