♥ Personlighet

Fick just ett mail från en vän som vela säga upp vår vänskap för att den personen inte gillar den person ja blivit. Aja. De e den personens val. Kan man inte acceptera mig för den jag är så känns de inte som att det är rätt att vi är vänner heller. Jag är glad att jag inte är samma gamla tråkiga Stina som när jag gick på gymnasiet och ett par år efter det. Är glad att jag slutade lyssna på folk va dom tyckte och tänkte och istället levde mitt liv som jag vela. :) Jag är jätteglad i hur jag är nu. Att jag vågar vara mig själv och göra det som jag själv tycker om. Är inget jag ångrar och de jag gör tänker jag fortsätta med vare sig personen tror jag söker uppmärksamhet lr inte. Who cares. Är ju rätt tydligt att den inte känner mig så. :)

Jag älskar allt jag håller på med nu. Älskar praktiken på Jysk och alla människor som jobbar där. Har så ruskigt kul varje dag jag är där. Trivs verkligen ihop med dom människorna. Och de e konstigt. Vi pratar inte NÅ dansband alls! :O Kanske för att vi har annat att prata om :) Måste va så att vi inte har nått att prata om som man drar upp nått bara för att ha nått att snacka om. Men men :P Jag älskar min lilla rumpnisse och allt han ger mig mellan lakanen. Skitsamma om det inte är seriöst. Jag är inte ute efter nått seriöst. Men fan, vill ju ha sex ändå fast jag är singel. Och då ger han mig det och de e ja glad över :D Älskar alla danser och konserter och dyl som jag är på då jag får träffa underbart folk och mina vänner som inte bor just där jag bor. Mina semestrar med Maria där vi bara flummar oss 24/7. Resorna runt i sverige som gör att jag får se nya spännande platser. Alla vänner och bekanta som accepterar mig för den jag är. Allt vi kan prata om och göra ihop. Ja allt! :D

De enda negativa är väl att jag är arbetslös och måstat flytta hem till päronen igen. Men men det är inget som kommer vara för evigt lixom. :) Så ja överlever så länge ja får va själv lite då och då och de har vi snackat om nu så nu äre lugnt.

Fick inte ens svara på mailet heller. Vet inte varför men men.. orka bry sig. :P Nej jag tror inte du är elak. Det är inte du.. du är ärlig och rak och de vet jag. Och är det såhär du vill de ska gå så absolut. Ja tänker inte tjata. För jag är rätt trött oxå på att allt alltid ska ligga hos mig. Det är inte hos mig bollen ska ligga om man ska få ett förhållande (vänner i detta fall) att funka. Då måste båda parter ge. Och jag har oxå tröttnat när jag inte fått nå svar när jag väl försökt. Då har ja väntat och försökt igen om en liten stund. Men de verkar inte räcka. Men skit samma :) Jag har vänner som uppskattar mig för den jag är. Både för dom positiva och negativa saker jag gör. För riktiga vänner kan prata om allt och anser inte att en person är en sämre människa för att dom gör saker som man själv kanske inte tycker om. GUUUD va ja skulle "göra slut" me många av mina vänner isf om jag ska gå efter den regeln. Men jag är av sättet att jag låter alla folk vara som dom vill och dömmer ingen för nått. Och de vet jag många uppskattar. Jag behandlar andra som jag vill bli behandlad själv. Helt enkelt :)

Jag gillar att åka ut på dans och div konserter för det är ett av dom få saker som får mig glad (då jag älskar musik) och som får mig att komma hemifrån så länge jag bor hemma. Hellre än att supa bort 100 tals kronor på krogen lr va nu andra föredrar.

Aja strunt samma. Har tappat ett par vänner genom åren pga att man växt ifrån varann. Och då äre väl så de ska va. Några mister man för alltid och har faktiskt aldrig saknat dom heller. Haft för lite gemensamt lixom. Men vissa har man tagit upp kontakten med igen och de har funkat bra :) Har börjat hitta tillbaks till en nu iaf och de e kul. Vet inte hur pass stark den här vänskapen blir men de visar sig väl. Vi messar lite och träffades på klassfesten för ett tag sen. Men de får ju tiden utvisa va som händer :)

Iaf. Detta blir en till milstolpe i mitt krångliga liv. Men vem har sagt att de ska va lätt? :P Nä nu ska ja se fram emot signeringen på fredag me Måns Zelmerlöw och dansen till Arvingarna på lördag. Ska bli skojj skojj! Och i morgon kommer Maria ner :) Vi ska mysa och kolla massa film och snacka skiiiit :D Och sen ska vi supa fulla bär och massa Elvis vin och dreggla ner oss över snygga boys *skratt* .. Jaa ta de! Ja älskar karlar å dom tar upp stor tid av mitt liv ;) Acceptera de lr stick!

Till sist. Love u all!! Alla mina vänner som bryr sig lika mycket om mig som jag bryr mig om dom :) Så ja har bara en sak att säga... Baby goodbye, baby farewell!!


Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Foki

svar: hehe nemen, inte ska du säga så :) självklart finns dom i din storlek! :)



// Jag önskar dig en trevlig kväll :)



kjam kjam =)

2009-04-29 @ 19:37:13
Adress: http://foki.blogg.se/
Detta är skrivet av: Maria

Är det den jag tror att d är? Go o fet?



Ha de kanske blir extra snygga med sprit i kroppen oxå ;) äääh livet e för kort för att kastas bort. Karlarna glor på brudarna, då kan vi göra detsamma ;)

2009-04-29 @ 19:43:24
Adress: http://emdtour.blogg.se/
Detta är skrivet av: Mikkis

Jag älskar dej gumman <3<3<3<3

2009-04-30 @ 04:07:36
Adress: http://musse83.blogg.se/
Detta är skrivet av: Tess

Man ska vara den man vill inte för att andra vill :) Kram från Tess

2009-05-02 @ 11:44:17
Adress: http://fraggel.blogg.se/

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback