♥ Panikångest

Ja.. jävla idiot.. allvarligt. Jag funderar starkt på att bryta med en gammal vän. Eftersom han inte bryr sig de minsta om mina känslor utan bara tänker på sig själv. Han har fått mig att mått så jävla dåligt nu dom senaste två dagarna så ja har bara legat och gnytt under täcket typ. Har inte klätt på mig, knappt ätit.. bara mått dåligt och gråtit..

Försökte ringa Majja igår för att få mig på bättre humör men de gick inte. Ja har inte vart på praktiken på 2 dar nu pga de här. Jag tar mig inte ur sängen. Förutom nu då. Ja tvinga mig upp och kände jag måsta berätta för folk vart ja va eftersom ja inte suttit vid datorn på 2 dar å då brukar ja få "vart e du?" sms.. så tänkte de e lika bra ja berättar..

Iaf.. jag ska krypa ner igen nu och slå på nästa film... de e allt jag orkar.. Försök inte höra av er. Min mobil är avslagen och lika hemtelefon. Jag orkar bara inte med nån just nu..


Folks åsikter om mina inlägg

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback