♥ Kärlek

Har alltid älskar Nickelback. Men på senaste tiden är de nog dom som spelats mest hos mig!!! :D Btw, de här är den BÄSTA låten dom NÅNSIN gjort!!! Och jag är så fucking jävla glad att Date börja spelat den ute! :D Mer bra musik åt folket ^^

♥ Gotta be somebody ♥



Här nedanför kommer lite andra bra låtar me Nickelback. Som alltid finns med på min playlist ^^








Och sen såklart.. Chad's bästa låt som solo!!!



Som ni alla ser så är det från Spiderman filmen. Helt underbar låt!!! Han fick äran att göra Theme sången till filmen :) Kunde inte valt en bättre!!! <3



Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Mallan

Min favorit med Nickelback är "Just for you", den är klockren.

2009-04-19 @ 15:46:09
Adress: http://unknownspaces.blogg.se/

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback