♥ Feelings

Hua.. usch... ja har mått illa nu konstant i 3-4 dagar. Vad jag än äter mår ja illa, om ja inte äter mår ja illa, dricker ja vatten mår jag illa... ja förstår inte. Jag är alldeles slut i kroppen och orkar knappt nånting. Har ingen lust med nått allt. Satt större delen på Jysk och stirra rakt ut. Låg i sängen tills nyss å höll på att somna. Ska nog försöka igen snart..

Ge mej styrka nån. Ge mig motivation till att fortsätta.. för här finns ingen.. ja har letat och letat.. men allt är borta...

De e ditt fel och dina jävla pengar! Hade du brytt dig om mig hade du aldrig krävt. Eftersom du blivit så känslokall mot mig å bara bryr dig om dig själv nu så kanske vi ska va ifrån varann ett tag... Det är ingen idé du hör av dig till mig igen... Ja hör av mig när (Om) ja har smält de här.. om de gör det..


Folks åsikter om mina inlägg

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback