♥ Dagens

Eftersom jag är hemma pga sömnsvårigheter idag så kan jag ju lika gärna nu när jag är vaken göra nån nytta. Har just slängt in en tvätt i maskinen och plockat bort mina vinterkläder från klädhängaren och skohyllan. Blev lite tommare där på hyllan nu om ja får säga de själv :P Bara 2 jackor kvar och minus mina stora lurviga vinterskor. Nu har däremot mina converse flyttat ut på skohyllan + mina ballerina skor. Känns de börjar bli sommar nu! Fy fan va härligt :D Men men har lite annat att göra idag oxå. Såg att ett par byxor hade spruckit i sömmen på insidan av låret så de ska sys idag. Sen ska jag kolla om ja kan få ihop nå lunchlådor på bulgurn som står i skafferiet. Ska leta recept på nätet efter nått gottit. Iaf.. här har ni en lista på va "flitiga lisa" ska gör idag.
  • Tvätta
  • Plocka undan vinterkläderna
  • Plocka undan lite småprylar
  • Rensa bland sminket och göra fint i skåpet
  • Slå in traderapaket (1 bara iofs)
  • Gå en promenad på minst 40 minuter
  • Ta fram cykeln (ska börja cykla ner till bussen tänkte jag, har liftat me farsan på vintern)
  • Göra matlådor på bulgurn
  • Fixa ny kallender
  • Söka lite jobb/sommarjobb
  • Prata me päronen om akutsituationen
Tja de är väl de ja ska försöka hinna med idag. Är rätt trött men de ska nog funka ändå hoppas jag. Ja får koka lite kaffe helt enkelt...  + att 2 saker har jag ju redan gjort så dom stryker vi... Så nu börjar vi fixa här.


Folks åsikter om mina inlägg

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback