X trafik

Nu börjar jag bli trött på x trafiks jävla tåg. Andra gången den här veckan dom har krånglat. I måndags satt vi fast i 1½ timme i Arbrå och i morse startade inte ens tåget. Vi fick invänta nästa SJ tåg och åka med det. Men ja vela inte va sen en gång till till jobbet så jag ringde farsan och han skjutsade mig till Bollnäs. Tack, snällt.
Ja funderar på att kolla upp om de går nån buss istället runt den tiden som jag kan ta, för då är jag iaf mer säker på att komma fram. Även om de blir så att ja blir sen. Får väl isf snack me chefen om att jobba halv 9 - 5 iställe för 8 till halv 5 lr nått då. De löser sig. Just nu är ja väldans putt på X trafiks tåg iaf!! Tänk om det är inställt när man ska iväg på nå YBER viktigt. Typ passa tåg från Sthlm lr om man ska utomlands å ska till arlanda å inte hinner me tåget från gävle lr nått.. Nä nu får ni ffs ta å serva tågen här så dom funkar felfritt!

Kom tidigare till jobbet idag tackvare att farsan skjutsa mig å ja slapp vänta på bussen i centrum. Skönt! Men folket som åker med mig från Ljusdal på tåget såg förvånade ut när ja sitter här när dom kommer in. :P Thaha.. ^^

I morgon kommer Majja ner. Ska möta henne på station runt 7 tiden. Jag kommer hem kl 6 så ja hinner hem och vända typ! Sen ska ja vandra neråt.. Tänkte gå och möta henne och sen gå hem med henne oxå. Då har jag fått min promenad för dan där. Och för några andra dar med. Eftersom jag åkt me farsan hem från tåget varje dag den här veckan så har ja inte fått min promenad som ja ska ta. Men de e för att ja kommer hem 6 varje dag. Och i veckan skulle ja ha hunnit städa varje kväll oxå. Men hur pigg e man på de den tiden på dygnet? Nä precis. så om ja går hem är ja inte hemma förns närmare 7 och då är ja ju int epiggare precis. Promenaderna får vänta tills nästa vecka. Lr tja i morgon får ja ju en liten promenad då.

På lördag är de EMD i sandviken. Ska bli ruskigt kul! Sen på söndag ska jag iväg me mina älskade änglar på min födelsedagskryssning :D De ska bli HUUUUR kul som helst!! ^^ Tiia avslöja att ja ska få en present på båten :O Nu blev ja ju nyfiken ;P Thihi. Spelar ingen roll vad de är. Får ja en kram så blir jag glad! Men klart.. de e ju lite extra kul när presenten är inslagen såklart ;)

Nä nu ska ja börja jobba.. :) Jääi :P Fick beröm igår btw ;) hihi..

Puss!!

Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Maria

promenera med stor väska? hm tja why not ;) motion

2008-09-18 @ 17:01:01

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback