Usama bin ladin?

En sak som jag alltid funderat på angående det här med jakten på Usama bin ladin är att varför letar man i Öststaterna?! Han sitter väl för fan inte där nere när han vet att man kommer leta där! Han sitter till 200% säkerhet nånstans i USA för där är väl de sista stället som dom ens skulle titta på.

Sen en annan sak. Är de så svårt och hitta han? Nej jag tror inte de. Det finns ju många bilder på han. Vem tar dom? Tydligen nån som hittat han. Det är ju riktigt fotograferade bilder av en fotograf. Så så jäkla svår å hitta kan han ju inte vara om det är så att fotograferna gör det? Tänkt på de nångång? Nä.. ja tror nämligen inte busken tänker längre än näsan växer. Och tydligen ingen annan heller. Det är rätt enkelt och självklart om du bara slutar tänka och ser det logiska i allt.

Kom att tänka på detta nu när ja läste om buskens sista jakt på terroristen i Aftonbladet.

Sen de här med terrorister, korkade utländare osv.. Tänk efter. Allt är pga olika religioner. Vi klagar alltid farliga utländare och div saker. Men tänk efter. Det är religionerna som får oss att vara som vi är. Hade de vart tvärtom så vi haft den religionen så hade de vart vi som terrat folk och dom som åkt runt runt i en rondell och firat när nån karl gjort mål i fotboll.
Man blir hjärntvättad av religioner. Inte undra på att många är rädda för olika religioner.

Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Sanna

Jag hörde en sak att Usama har skaffat jättemånga dubbelgångare för att det ska vara svårare att veta vem som är han.. Men jag vet inte om det är sant :/

2008-09-18 @ 12:37:10
Adress: http://sannanaz.blogg.se/

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback