Sjukling blir frisk...?

Ja de hoppas ja iaf... ätit tabletter som en annan apotekare (?) idag...

Sitter hos Johan nu. Åkte hit på eftermiddagen idag nångång... Dagen börja me att ja sov till halv 11. Skööönt å sova ut. Sen åkte ja ner å mötte Malle på stan å hon hängde me mig till optikern för att lämna tebax glasögonen och boka tid för synundersökning. 4 oktober ska ja till optiken och checka synen. För första gången på 8 år ;P Så de är nog dax nu heheh.
Iaf, bestämde mig för ett par glasögon (par nr 2 för er som har min BDB) och sen gick ja å Malle å käka på Ergüns. Gottit. Smällde i mig en hel kebabtallrik å de gjorde Malle oxå. Vi blev lika förvånade båda två att vi orka de. Brukar åtminstonde lämna hälften jag.. Men men. va väl hungrig :P

Som sagt.. åkte sen till Johan. Han bjöd på mat. Mexikansk lövbiff med klyftpotatis, stekta grönsaker (paprika + lök) och tomatsås med vitlök i. Va grymt gott!!! :D Tack så mycket ^^
Vitlöken läre väl hjälpa mig på traven me förkylningen :P
Sen efter maten då blev de lite rockband så nu har man fått spela lite gitarr oxå :D Sen blev de Guitar Hero och ja avklarade min första låt på hard! :O Haha.

22.20 går bussen hem så ja ska ta och avsluta här nu... Har fått låna ett PSP av Johan btw för resan till Sthlm på söndag :D Jäääi. Finns massa trevliga spel på den ^^

Pöss på er!

Folks åsikter om mina inlägg

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback