Sista september

Huuuualigen va kallt de va i morse!!! :O
Hela minus 2 grader.. bah!.. *hutter* ... De brukar inte bli så kallt förns i slutet av oktober ju. Alla klagar ju på att de alltid är för varmt för å göra is på IP inför dexcuppen. Men om de ska fortsätta såhär så läre de ju inte vara några problem!

Jag och Maria hade ju tänkt åka på Julgalan i Sthlm i dec. Men kollade igenom min garderob igår kväll i hopp om att hitta en varm jacka. Den lyste verkligen me sin frånvaro. Jag MÅSTE ha en varm jacka innan ja fryser ihjäl. Så tyvärr. Ingen julgala för min del. Ja måste köpa en varm höst/vinterjacka! Ledsen majja...
Hade vart ruskigt kul å se EMD, Martin Stenmarck, Arvingarna mfl nere i Sthlm men tyvärr. Jacka måste jag ha om jag inte ska frysa ihjäl i vinter.

Tyvärr har jag börjat me en ful ovana oxå... börja dagen me en Red Bull (får mig osökt å tänka på förra sommarens turkiet resa.. Våtka och Rädd Bull xD.. hahah klockrent mannen!! *härma matte*).. Ja blir yberpigg på några minuter å de e sketskönt!! Dock är de ju inte så bra å dricka.. MEN ja bytte från den mörkblå till den turkosa.. dvs från socker till sockerfri.. okej de är ju säkert nå jäkla sötningsmedel i de men enligt Vikt Väktarna ska ju sockerfritt vara bra så.. äh. Ja tar ju ändå 3-4 sockerbitar i mitt kaffe om jag dricker de så och då måste ja släpa me mig mjölk på jobbet oxå för ja dricker inte de utan mjölk. Orka packa extra så då blire en Red Bull iställe.. får leva nyttigt resten av tiden istället.

Apropå det. Hoppar ja hälar gå hem från tåget idag. Annars får ja åka bil hem å pylsa på mig en så varm jacka som möjligt å gå ut en sväng när ja kommer hem istället. Nu ska ja ut 40 min om dan. Ja måste fixa de här nu.. å jag ska lägga av me skräpmat (förutom om man e iväg på resa lr nått å absolut inte får tag i nå annat).. Drömkroppen here i come!! Lr nått :)
Läste om Anna Books viktnedgång.. ja ska ringa min läkare oxå å be å få ställa mig på väntlista på en magsäcksoperation. Nu ska ja ju försöka gå ner själv då men funkar de inte så ... ja måste ha en "backup plan" utifall allt går åt helvete.. å då får ja en chans å börja ett nytt liv oxå.. visst, kanske får vänta en 2-3 år på kölistan men äh.. de kommer ju nått bra utav alltihop iaf!

nä nu ska ja ta och göra nån nytta här igen. Pöss!

Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Tess

Nä tro mig det är ingen höjdare med en sån operation. Vet många som mår skit efter en sån!

2008-09-30 @ 16:04:52
Detta är skrivet av: Hummern

har en arb.kamrat som gjort en sådan, hon har som hon säger själv haft väldig tur eftersom de gått väldigt bra för henne.

Hennes största besvikelse var när håret började ramla av, så tänk på det för de kommer ramla av.

Men ett nyttigt o tänkvärt tips ja fick från henne var att innan man bestämmer sig för att göra en sådan operation skall man gå till botten med varför man gick upp i vikt från första början. . för om man inte tar tag i de orsakande problemet så kommer inte en operation att hjälpa som man vill ändå..

2008-10-01 @ 11:17:18

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback