Sikken helg...

Började med att Majja kom ner på fredag kväll. Vi hade trevligt och umgicks. På lördag morgon drog vi till sandviken för att se EMD. Hade skitkul hela kvällen och fick våra moments med grabbarna oxå.
På söndagen vare dax att dra sig mot fjollträsk och kryssa med Arvingarna. Härligt värre! Mötte upp Tiia och Mikkis oxå. Träffa även på Patrik! Saknat han så de finns inte ord att beskriva.
Men att bli antastad på båten va väl inte de man hade sett fram emot precis. Grymt besviken och ledsen blev jag.
Iaf.. hem kom jag och trött va jag!!

Igår åkte ja på matförgiftning. Inge vidare kul. Bodde på toa halva natten och halva morgonen. Fick i mig nått mot kvällen och idag mår jag bra. Sitter på jobbet nu och gäspar ikapp me resterande kollegor. Tror jag ska gå och ta lite kaffe.
Behövs nog nu!

Tjing!

Folks åsikter om mina inlägg

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback