Sendrag?

Ouch!! Igår fick ja nått som ja inte haft på jääääävla länge. Ja vet inte ens vad det är men kan likna de med typ sendrag i svanskotan :S Lr nått liknande. De kör rakt ifrån svanskotan och in i magen. Jag kan inte sitta, jag kan inte stå... knappt ligga. De bara kör och värker. Jag fick nog Majja å tro att ja va döende lr nått som ja lät i telefon igår. Skrek "aj aj aj!" hela tiden. Satt på ena skinkan å luta åt sidan. Ja kunna inte sätta mig helt ner. Ja ställde mig upp men kunna bara stå på höger ben och fortfarande luta mig aningen åt sidan. Först när jag la mig ner så lugnade de ner sig lite. Men de gick inte över. De körde och värkte genom hela idol och ett tag till. Sen gick de över.

För 5 minuter sen började de igen. Inte lika kraftigt men jag anar känslan igen. Jag vill inte ha såhär! Vill ju kunna gå lixom! Ja vet inte vad de är eller varför de kommer. De känns som man har gaser till en början.. de bubblar lite och sen börjar de värka å ha sig. Undra om de e reslultat av magkatarren. Men ja kan inte fatta varför de skulle kännas som sendrag. Är de nån mer än ja som haft såhär? Eller är ja lite udda och är ensam om detta?

Jag vill inte ha de här i helgen när ja ska på EMD och Arvingarna jöh. Tänk om de börjar när man står framför scen å har skitkul åsså överröstar man musiken me å skrika "AJ för i helvete!" å alla stirrar på en å man hoppar runt där som nå annan duracellkanin. Iofs då läre ja ju känna mig hemma på EMD iaf.. Aha.. nevermind.. Hoppas de går över.. för de e INTE skönt :S

Folks åsikter om mina inlägg

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback