Piggare...

Usch.. i morse vakna ja runt 4 tiden och skaka som nå jäkla asplöv.. konstigt egentligen eftersom ja har runt 27 grader varmt i mitt rum. Så ja tog tempern och den visade 38,2.. jäääi. Lr inte.. (för att informera hur högt och hur sjuk ja e när ja har 38 i feber så kan ja berätta att jag har 35,6 i vanliga fall så 38 är rätt mycket för mig) Ja blev hemma idag med. *suck*.. Avskyr å va sjuk!! Speciellt när man blir tvungen å va hemma på ett ställe där man vantrivs.

Aja.. nu är man iaf piggare. Feberfri och faktiskt uppe och rör sig lite. Har tvättat och ska strax hoppa in i duschen. Fått i mig lite mat (i form av 1 kopp nyponsoppa och 2 rostade mackor) har jag oxå...
Drog upp persiennerna för första gången på 3 dygn och när ljuset kom in i rummet så såg ja hur förjävligt de såg ut här. Usch.. om ja känner mig nå piggare efter duschen så ska ja dra igenom rummet me dammsugaren och golvmoppen. Såhär kan de bara inte se ut!
Måste oxå gå igenom alla mina jävla papper som för tillfälligt ligger i 2 Ica kassar. Bra sätt å hålla koll på sina räkningar va? Nej precis.. Har 4 pärmar och sätta in dom i men de har ja inte orkat. Får se om man fixar de ikväll nu. Sen när ja får pengar ska ja skaffa sånna där avskiljare så man håller bättre koll på allt i pärmarna sen.

aja.. nä dusch vare jag. Måste verkligen upp.. Inte orka tagit mig ur sängen sen i söndags kväll.. så gissa hur fräsh ja känner mig på en skala :S .. nä dusch.. en lång, minst en timme xD.. ska allt fräsha till mig så ja känner att ja kan gå på jobbet i morgon iaf..

Puss på er!

Folks åsikter om mina inlägg

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback