Ny kärlek!!

Jag tänkte börja detta inlägg me å skriva om min nya kärlek! Ja, alla har vi väl vart lite olagliga ibland och tankat musik från nätet. Eller hur? Men igår köpte ja en låt från CDon.se :D Jaaa! Tänk er :P Haha.
Iaf. De va P!nk's nya "So what" som hamnade på min dator. Jag har lyssnat BARA på den sen igår kväll. Hela vägen till jobbet och den resan tar mig nästan precis en timme :P Åker 07.00 hemifrån och är på jobbet 08.10 ;P Så ni kan ju tänka er ^^ Jag fullkomligt ÄLSKAR den låten! Hennes musik är bland de bästa som finns. Det går inte att beskriva i ord hur hennes musik gör med en. Nu längtas jag till hennes fullängdsalbum i oktober *bokat* och förhoppningsvist så kommer de en Sverige turné RIKTIGT snart!!! *sitter beredd på Ticnet" :D haha. Ni ska få en liten bit ur låten. Helt fucking amazing!!!! <3<3<3<3<3

So so what?
I'm still a rock star
I got my rock moves
And i don't need you
And guess what
I'm having more fun
And now that we're done
I'm gonna show you tonight
I'm alright, I'm just fine
And you're a tool
So so what?
I am a rockstar
I got my rock moves
And i don't want you tonight

Sen. Snart så är de dax! På lördag drar jag och Majja ner till Sandviken för att se EMD på Princess. Ska bli sååå ruggigt kul så de finns inte. Hotell är bokat å ja längtas nästan me efter hotellfrukosten än själva konserten *skratt* Nädå men mmmm va gott de ska bli me RIKTIG frukost!!
Men innan vi gör oss i ordning för kvällen så ska vi ut och käka me Linda. :) Sen kommer Jenny ut på kluben oxå när de är dax :D

Dan efter de är de dax för min födelsedagskryssning (i förväg). Arvingarna är de som spelar! Inte sett dom sen Maj så de ska bli kul! Jag och Majja tar Viking bussen från Sandviken och i Gävle hoppar Tiia på :) Nere på terminalen möter vi Mikkis! Jäääi. Hela gänget samlat! *sakna* De ska oxå bli ruskigt kul!
har dock inte så mycket pengar så de blir nog aningen nyktert :) Om man inte raggar upp nån drink i baren då ;)

Sitter på jobbet nu å ska börja jobba alldeles strax. En jobbig sak är att min ena arm känns svullen och öm.. Hmm.. undra va ja gjort inatt? Aja.. kanske legat på den på nå vänster lr nått.
Nä jobb vare ja :D Åhh älskar mitt jobb!!! <3

Puss!!

Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Maria

Ha ha ja frukosten förstår jag att du längtar efter. D bästa vore ju att äta den me någon speciell

2008-09-16 @ 16:53:09
Adress: http://mariachen.blogg.se/
Detta är skrivet av: Mikkis

Yeeeeeej va ja längtar asså!!! Ska bli så kul ju!!! Hehe ja misstänks vet va du gjort me armen men de nämer ja ej här xD

2008-09-17 @ 00:26:05

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback