Nackont

Ajj ajj,, knaaaak.

Så lät min högra axel/början av nacken i morse när ja klev upp. Fuck va ont ja hade! Morsan massera mig lite men inte fan hjälpte det. Hemma tog jag en treo och på tåget till jobbet slänge ja i mig en alvedon. Bah. Gör så ont bara ja rör lite på höger arm. Usch.
Sen hade jag feber och ont i halsen när ja vakna oxå. Bah. Avskyr att va sjuk och dålig. Tydligen är ja ju inte frisk än men ja orka inte bry mig om de. Ja klädde på mig och åkte till jobbet och här sitter jag nu. Undra om jag klarar av hela dan. Men får väl slänga i mig en alvedon till om ja skulle bli hängig...

I morgon ska ja till Johan och umgås (om ja e pigg dvs) och spela massa TV spel å kolla film :) Men först ska ja ner till optikern och beställa mina nya glasögon. Jääääi :D Äntligen!! Ja sitter å e såååå sjukt irriterad på dom jag har nu. Av på 3 ställen coh snea. Jippie. Typ. Inte.
Malin ska ev hänga me så vem vet, kanske blir en fika på stan oxå.

Idag kom ja ihåg å ta me nässprayen på jobbet btw! Jääi. Kanske kan andas idag då.

Nä nu ska ja gå å hämta kaffe och gå på toa. Sen äre bara att börja jobba.

Pöss i ljumsken.

Folks åsikter om mina inlägg

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback